Închideri firme – Timișoara

Procesul de Închidere a unei Firme

Închideri cu Datorii mai Mari de 50.000 RON

Indiferent dacă sunteți asociat unic sau faceți parte dintr-o societate cu mai mulți asociați, atunci când activitatea firmei nu mai este profitabilă, aveți opțiunea de a decide închiderea voluntară a acesteia. Aceasta presupune ca asociații să cadă de acord asupra modalității de repartizare a bunurilor societății.

Etapa 1: Dizolvarea și Lichidarea Voluntară

Acte necesare:

  • Cerere de înregistrare a mențiunii (descărcabilă de aici).
  • Decizia asociatului unic sau hotărârea AGA de dizolvare și lichidare a societății, cu acordul unanim al asociaților privind împărțirea activelor rămase (original).
  • Contorul de cuvinte pentru AGA.
  • Anexa la hotărârea AGA cu contorul de cuvinte.
  • Împreunărnicia persoanei care depune mențiunea (dacă este cazul).
  • Dovada achitării taxelor (dacă este cazul). Conform Legii nr. 1/2017, nu se mai percep taxe către ONRC.

După 30 de zile de la publicarea actului modificator în Monitorul Oficial (Partea IV), se poate trece la etapa a doua, dacă nu există vreo opoziție.

Etapa 2: Radierea Voluntară

Acte necesare:

  • Cerere de radiere.
  • Certificatul de înregistrare și anexele acestuia (originale). Dacă acestea sunt pierdute, este necesară publicarea unui anunț în ziar.
  • Bilanț contabil de lichidare.
  • Hotărârea de repartizare a activelor aprobată de asociați (copie).
  • Certificat de la Administrația Financiară care atestă că societatea nu are datorii la bugetul de stat (valabil 30 de zile).
  • Copie de pe pagina din Monitorul Oficial în care s-a publicat hotărârea AGA.
  • Copie de pe hotărârea AGA din prima etapă.
  • Împreunărnicia persoanei care depune mențiunea (dacă este cazul).
  • Dovada achitării taxelor (dacă este cazul). Conform Legii nr. 1/2017, nu se mai percep taxe către ONRC.

Radierea poate fi finalizată în maxim 5 zile lucrătoare, moment în care puteți ridica mențiunea de radiere.

Închideri cu Datorii sub 50.000 RON

Etapa 1: Dizolvarea și Lichidarea Voluntară

Acte necesare:

  • Cerere de înregistrare a mențiunii (descărcabilă de aici).
  • Decizia asociatului unic sau hotărârea AGA de dizolvare și lichidare a societății, cu acordul unanim al asociaților privind împărțirea activelor rămase (original).
  • Contorul de cuvinte pentru AGA.
  • Anexa la hotărârea AGA cu contorul de cuvinte.
  • Împreunărnicia persoanei care depune mențiunea (dacă este cazul).
  • Dovada achitării taxelor (dacă este cazul). Conform Legii nr. 1/2017, nu se mai percep taxe către ONRC.

Etapa 2: Radierea Voluntară

Acte necesare:

  • Cerere de radiere.
  • Certificatul de înregistrare și anexele acestuia (originale). Dacă acestea sunt pierdute, este necesară publicarea unui anunț în ziar.
  • Bilanț contabil de lichidare.
  • Hotărârea de repartizare a activelor aprobată de asociați (copie).
  • Certificat de la Administrația Financiară care atestă că societatea nu are datorii la bugetul de stat (valabil 30 de zile).
  • Copie de pe pagina din Monitorul Oficial în care s-a publicat hotărârea AGA.
  • Copie de pe hotărârea AGA din prima etapă.
  • Împreunărnicia persoanei care depune mențiunea (dacă este cazul).
  • Dovada achitării taxelor (dacă este cazul). Conform Legii nr. 1/2017, nu se mai percep taxe către ONRC.

Radierea poate fi finalizată în maxim 5 zile lucrătoare, moment în care puteți ridica mențiunea de radiere.

Procedura de Lichidare în Lipsa Acordului Asociaților

În situația în care asociații nu ajung la un acord cu privire la împărțirea bunurilor, se urmează procedura de lichidare prevăzută de legislația în vigoare, cu numirea unui lichidator.

Trimite un mesaj

Inchidere, Modificare, Infiintare Firma, SRL, SRL-D, PFA, II