Cazier fiscal pentru administratorul firmei, daca firma are sediul expirat ?
DA, potrivit legii nr.207/2015,art.92alin (1), litera g. REGISTRUL COMERTULUI transmite la ANAF lista cu societatiile care au sediile expirate iar ANAF transmite catre CONTRIBUABILI notificarea cu termen de 15 zile pentru prelungirea sediului.
Daca sediul nu este prelungit, Registrul COMERTULUI dizolva societatea si ANAF introduce societatea in Registrul firmelor inactive, acest fapt inseamna:
1.ridicarea dreptului de a deduce TVA,
2.cazier fiscal pentru administratorul firmei,
3.practic societatea nu mai poate functiona .
ART. 92 Registrul contribuabililor/plătitorilor inactivi/reactivaţi
(1) Contribuabilul/Plătitorul persoană juridică sau orice entitate fără personalitate juridică este declarat inactiv şi îi sunt aplicabile prevederile din Codul fiscal privind efectele inactivităţii dacă se află în una dintre următoarele situaţii:
- a) nu îşi îndeplineşte, pe parcursul unui semestru calendaristic, nicio obligaţie declarativă prevăzută de lege;
- b) se sustrage controalelor efectuate de organul fiscal central prin declararea unor date de identificare a domiciliului fiscal care nu permit organului fiscal identificarea acestuia;
- c) organul fiscal central constatată că nu funcţionează la domiciliul fiscal declarat;
- d) inactivitatea temporară înscrisă la registrul comerţului;
- e) durata de funcţionare a societăţii este expirată;
- f) societatea nu mai are organe statutare;
- g) durata deţinerii spaţiului cu destinaţia de sediu social este expirată.
Ai cazier fiscal sau esti in pericol sa ai unul? Apeleaza la Corsim si facem tot ce se poate in beneficiul tau!
Corsim – servicii firme in Timisoara
Considerăm că o interacțiune de business de succes care contribuie pe termen lung la construirea unei afaceri solide se bazează pe colaborare și parteneriat. Această acțiune este necesară chiar dacă poate presupune pierderea câtorva clienți care nu pot funcționa în termenii unei relații de egalitate, benefice pentru ambele părți.
În cadrul firmei noastre își desfășoară activitatea o echipă de consultanți entuziaști și creativi, care dețin o bogata experiență generală în consultanță pentru afaceri și management, asigurări și turism cu o experiență de peste 15 ani.
Asigurăm clienților noștri o viziune corectă și realistă asupra serviciilor noastre. Le punem la dispoziție instrumente prin care le facilităm accesul la serviciile noastre și care aduc beneficii în plus față de alte business-uri. Suntem atenți la nevoile și sugestiile dvs. și ne adaptăm afacerea în funcție de acestea.
Toate acestea fac parte din construirea unei relații bazate pe respect și încredere reciprocă, principii fundamentale în relațiile de tip câștig-câștig. În acest fel, beneficiile sunt de ambele părți, în sensul că beneficiarii vor înceta să te vadă ca un prestator de servicii la care apelează ocazional și vor simți că au alături un partener care le înțelege nevoile și contribuie la îndeplinirea acestora în cel mai scurt timp.